Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Psy1050 (personalpsykologi) ved Ntnu, eksamensoppgaver


mtvw

Anbefalte innlegg

Valgte personalpsykologi ved Ntnu dragvoll for enkle studiepoeng(multiple choice eksamen:) ).

Men jeg er ikke i stand til å finne tidligere eksamensoppgaver noen steder? Dårlig innformasjon på PSI, linjeforeninga for psykologi(nettstedet), dvs også lite å finne på internett. Noen ideer hvor jeg muligens kan finne tidligere oppgaver?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

har fått tilgang til én prøve-eksamensoppgave, inkl 60 relaterte spørsmål med svarark. Men har forøvrig kun i papirformat, og vet ikke om scannern min fungerer :)

Iwwy: Kun et utvalg av spørsmålene på databasen blir bruk om igjen. men det er fortsatt for liten til at vi får tilgang til dette, Dette er bekreftet informasjon fra høyeste instans :p

Njalme: Takk for sammendraget, har kun lest ficher og sortlands bok så den hjalp: )

eksamen i morgen da, kan bli morro.

Endret av mtvw
Lenke til kommentar
har fått tilgang til én prøve-eksamensoppgave, inkl 60 relaterte spørsmål med svarark. Men har forøvrig kun i papirformat, og vet ikke om scannern min fungerer :)

Iwwy: Kun et utvalg av spørsmålene på databasen blir bruk om igjen. men det er fortsatt for liten til at vi får tilgang til dette, Dette er bekreftet informasjon fra høyeste instans :p

Njalme: Takk for sammendraget, har kun lest ficher og sortlands bok så den hjalp: )

eksamen i morgen da, kan bli morro.

 

Om du får fiksa scanneren blir jeg veldig glad ;)

Lenke til kommentar
You're welcome :sies at oppgavene reflekterer eksamens vanskelighetsnivå.

:)

 

Mye detaljer og definisjoner og huske på..

 

heldigvis for oss at det er multiple choice, rimelig enkelt å kave seg til ståkarakter, det skal sies at det kun er 5% som stryker på eksamen.

Lenke til kommentar
You're welcome :sies at oppgavene reflekterer eksamens vanskelighetsnivå.

:)

 

Mye detaljer og definisjoner og huske på..

 

heldigvis for oss at det er multiple choice, rimelig enkelt å kave seg til ståkarakter, det skal sies at det kun er 5% som stryker på eksamen.

 

heh med min flaks kunne det vært 1%

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...