Gå til innhold

[Løst]Cod4 Multiplayer lagger


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at Call of Duty 4 Multiplayer lagger.

Det er kun Multiplayer som lagger, Singleplayer har ikke noe slikt problem.

Har funnet ut at det kan løses ved at jeg, etter at jeg har startet spillet, minimerer det og starter Oppgavebehandling og endre prioriteten til prosessen til spillet til "Sanntid", DA lagger ikke spillet. Så da er spørsmålet mitt: Kan jeg gjøre noe så jeg slipper å endre prioriteten til det ELLER kan jeg gjøre så det starter med "sanntid" prioritet selv, da jeg må endre dette hver gang jeg starter spillet.

 

Mine specs er som følger:

OS: Vista Home Premium 32Bit

CPU: Intel® Dore2 Duo P8400 @2.26GHz

RAM: 3Gb

HDD: 320Gb

Nettverkskort: Intel® WiFi Link 5100AGN

GPU: Nvidia GeForce 9600M GT med 512Mb Dedikert skjermminne

NettLinje: Har ei 4Mbit linje fra Online

 

 

Har patchet spillet til nyeste patch (1.7) og det er kun multiplayer på dette spillet som lagger.

Vet ikke om det har noe å si, men for omtrent 2-3 dager siden fjernet jeg et virus med Windows Live One Care som gjorde at datamaskinen min ikke var aktivert.

 

Det var ikke før etter at jeg fjernet dette viruset at jeg bl.a fikk dette problemet. Et annet problem jeg har er at jeg ikke får Live Update på Norton 360v2 til å fungere, men det skal jeg ikke ta her :p

 

En annen ting jeg kan nevne er at det er merkelig at det lagger fordi når jeg spiller så har jeg mellom 70 og 80 i fps og når jeg spiller online har jeg 30-70 i Ping. Så alt tilsier at det ikke skal lagge...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok føler jeg gjorde noe totalt unødvendig nå :p

Fant ut at det var lydinnstillingene som det var noe galt med

Måtte gå til KontrollPanel>Lyd>Egenskaper for standard lydavspillingsenhet>Avansert og Velge 24Bit 48000Hz (StudioKvalitet) på "drop down" listen.

Kom på å prøve dette da jeg hørte på lyden at den gikk hakkete da jeg endre prioriteten i Oppgavebehandling. Problemet er nå løst og om ikke annet så håper jeg at noen andre også får løst det samme problemet med sin Cod multiplayer:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...