Balderac Skrevet 11. oktober 2001 Skrevet 11. oktober 2001 Hvis du prøver å spille spillet MaxPayne på en maskin med GeForce 3 skjermkort, og setter oppløsning til 1600 x 1200, setter alle effekter på max, og bruker FAA, skjønner du fort at neste generasjons data spill er her allerede i DAG. Jeg er ikke lett å imponere men FY FAEN så bra det spillet er. Både grafikk, handling, måten du kontrollerer karakteren på smeltet mitt hjerte !! Jeg har fått til "moves" inne i spillet som utklasserer enkelte Matrix Scener !Følelsen av å hoppe fra en avsats, være istand til å snu deg i alle retninger i lufta, og fyre av noen salver før du treffer bakken passe mykt er heerrrrrlig ! Jeg gleder meg til hva som kommer i fremdtiden .... [ Denne Melding var redigert av: Balderac på 2001-10-11 15:28 ]
GalFisk Skrevet 12. oktober 2001 Skrevet 12. oktober 2001 Jepp, når det gjelder visuelle effekter ruler MP vilt! Har tenkt å skaffe meg GF3, noen som vet billigste prisen på ASUS v8200 deluxe?
vo||a Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 vent til Ati 8500 kommer ut i begge tilfeller . Hvis du går for GF3 blir prisen helt sikkert kuttet med et par hundringser
Phyltre Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Ikke no vits å vente til man blir pensjonist ..... :wink: lurer på om jeg må bytte ut gf3 powerpck tingen min med en nyere titanium versjon heh
khosethl Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Nope, ingen vits i å vente, Geforce 3 fra gainward og Dual AMD 1,4GHZ 266
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå