Gå til innhold

Batman vil ikke starte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Går utifra at Steam har installert patch 1.1 updaten.

 

Fant denne løsningen på internett:

A) Oppdater .Net Framework. Gå til windows update/system oppdatering og merk av .net framework relaterte oppdateringer.

 

B) Windows 7 brukere eller de som ikke kan updatere via windows sitt oppdateringssytem går på denne linken: CLICKY!!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Går utifra at Steam har installert patch 1.1 updaten.

 

Fant denne løsningen på internett:

A) Oppdater .Net Framework. Gå til windows update/system oppdatering og merk av .net framework relaterte oppdateringer.

 

B) Windows 7 brukere eller de som ikke kan updatere via windows sitt oppdateringssytem går på denne linken: CLICKY!!

 

Lykke til!

 

Har vore borti den "erroren" før, men då var det berre å trykke på continue, så starta spelet opp.

Lenke til kommentar
Går utifra at Steam har installert patch 1.1 updaten.

 

Fant denne løsningen på internett:

A) Oppdater .Net Framework. Gå til windows update/system oppdatering og merk av .net framework relaterte oppdateringer.

 

B) Windows 7 brukere eller de som ikke kan updatere via windows sitt oppdateringssytem går på denne linken: CLICKY!!

 

Lykke til!

 

Har vore borti den "erroren" før, men då var det berre å trykke på continue, så starta spelet opp.

 

 

Men når jeg trykker continue, skjer det ingenting. eller jeg kommer til det bildet hvor jeg kan velge: Play, Settings osv, men det skjer ikke noe om jeg trykker på noe av det.

Og det hjalp heller ikke å oppdatere .Net framework : (

Lenke til kommentar
Går utifra at Steam har installert patch 1.1 updaten.

 

Fant denne løsningen på internett:

A) Oppdater .Net Framework. Gå til windows update/system oppdatering og merk av .net framework relaterte oppdateringer.

 

B) Windows 7 brukere eller de som ikke kan updatere via windows sitt oppdateringssytem går på denne linken: CLICKY!!

 

Lykke til!

 

Har vore borti den "erroren" før, men då var det berre å trykke på continue, så starta spelet opp.

 

 

Men når jeg trykker continue, skjer det ingenting. eller jeg kommer til det bildet hvor jeg kan velge: Play, Settings osv, men det skjer ikke noe om jeg trykker på noe av det.

Og det hjalp heller ikke å oppdatere .Net framework : (

 

Batman:AA er bugga som fy .. spiller det selv nå og kræsjer helt random avogtil, og noen ganger vil det ikke koble seg til Games for Windows Live.. og det er ikke alt..

Men går an å spille det.. kræsjer ikke så ofte..

 

Skulle til å anbefalle å oppdatere NETFramework jeg og, men det har noen allerede nevnt.. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...