Vetlesws Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Jeg fikk nylig en ny stasjonær PC, men det er noe som er feil. Innimellom stopper plutselig maskinen helt opp og det kommer en farge på skjermen. Så når jeg prøver på noe reagerer ikke pcen i det hele tatt og jeg kan heller ikke se noen ting. Da skrur jeg av pcen med power knappen og skrur den på igjen etterpå. Er det noen som har en anelse om hva problemet kan være og hva jeg kan gjøre?
skarsk Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Feil med skjermkort eller driver til dette tenker jeg.
pakkihala Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Jeg fikk nylig en ny stasjonær PC, men det er noe som er feil. Innimellom stopper plutselig maskinen helt opp og det kommer en farge på skjermen. Så når jeg prøver på noe reagerer ikke pcen i det hele tatt og jeg kan heller ikke se noen ting. Da skrur jeg av pcen med power knappen og skrur den på igjen etterpå. Er det noen som har en anelse om hva problemet kan være og hva jeg kan gjøre? Jeg hadde noe av det samme problemet med min selvbygde pc, jeg fant til slutt ut av at det var RAM brikken det var noe galt med, så jeg skiftet denne og problemet var borte.
Vetlesws Skrevet 27. september 2009 Forfatter Skrevet 27. september 2009 Jeg skal sjekke ut litt nærmere og prøve å finne en løsning på problemet. Hvis ikke sender jeg den inn og får den fikset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå