datafeilen Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Ja det cpu-kravet til tv-kort er jeg veldig spent på også.. Fant derimot ikke noe mini-ITX kort med såpass bra gpu og som samtidig støtter standard PCI, så det får vel bare briste eller bære :-/ ..Evt får dette kortet bli grunnlaget for en annen htpc eller kanskje carPC til bilen jeg skal hente på mandag Fikk du fart på tv kortet?
Argyros Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Skrevet 24. oktober 2009 Det gjenstår å se.. Lærdom fra denne bestillingen: aldri handle fra datakjeden.no igjen. De benytter forskjellige grossister, så pakken min med 4 komponenter kom som 3 pakker - eller, pakken med RAM har forhåpentligvis ankommet postkassen min etter jeg reiste offshore på jobb igjen.. Har kjøpt dremmel og begynt å tilpasse gamle nintendoboksen derimot.. Måtte fjerne litt mer av bunnen enn jeg ønsket, men håper alt vil få plass til slutt. Kommer hjem seint 30. oktober er planen, så da satser jeg på å fortsette på lørdagen og utover. Blir kanskje et lite blogginnlegg av det, vil uansett gi tilbakemelding hvordan det virker/ikke virker osv.. Må finne ut hva jeg skal ha in av software på den også.. Her er et kosebilde imens: Still much dremeling to do.. Håper det blir plass :-|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå