Corleone Skrevet 25. januar 2002 Skrevet 25. januar 2002 Må bare innrømme at jeg er helt grønn når det kommer til ram-instillingene ved FSB overklokking :oops: Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal, bør og kan stille inn i bios? Har Tibørd 1.33GHz (med Taisol 760 + 80mm vifte) 512MB AsisMos cas2 DDR-ram (to brikker) Abit KG7 (har ASII på northbridge)
Maroder_S Skrevet 25. januar 2002 Skrevet 25. januar 2002 Se her: http://www.viahardware.com/faq/kg7kr7/kg7kr7faq.htm
Corleone Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Skrevet 27. januar 2002 Trenger litt mer hjelp. Vet ikke hvor jeg kan stille inn interleave/bank og command rate. Finner ikke noe om det på de sidene :sad:
blackice Skrevet 31. januar 2002 Skrevet 31. januar 2002 Kansje en ide å finne fram den gamle nedstøva boka som du kastet bort i et hjørne som i iver da du pakket opp kortet!? Det kalles instruksjonsbok:) Vel her er noen tips: Gå inn på DRAM clock/drive control > Bank interleave > velg så ønsket innstilling. Command rate finner du inne på samme sida i biosen:) Dette er hentet ut fra KR7A instruksjonsboka, tror det er ganske likt da begge er abit kort Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå