Gå til innhold

Erfaringer med Noka 6720 Classic?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har erfaringer med Nokia 6720 Classic?

Tenker blant annet på:

- Byggekvalitet

- Antennefølsomhet og lydkvalitet ved samtale

- Har den virkelig timer( nedtellingstidtaker)?

- Er diplayglasset ekstra ripesikret? Nokia N86 har det, men det står ikke i spesifikasjonene.

- Hastighet i menyene

- Tastatur (ikke større enn det må være, men er det behagelig? Støyer det mye?)

- Hastighet på kameraet (før nye bilder kan tas)

- Kameraets evne til å få ålreite bilder av motiv i bevegelse (evt. uten først å måtte knote med sport-innstilling)

- Bugs

Endret av CellularDude
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er den i hus, og jeg tester den ut.

En helt grei telefon, som har det jeg trenger. Mangler riktignok wi-fi, men jeg bruker det lite etter at jeg i fjor investerte i en Acer One, som er grei å ha f.eks på reise. Og jeg skal ikke laste ned masse musikk, vidoer, nettradio, podcast eller lignende. Dermed valgte jeg å gå for 6720, selv om den ikke har wi-fi. Kart til GPS laster jeg ned på minnkort (har funnet et 4GB-kort i skuffen, som erstatter 1GB-kortet som sto i - etter å ha slettet gamle data og overført dataene fra 1GB-kortet til 4GB-kortet via PCen).

Derimot ser den ut til å mangle nedtellingstidtaker, selv om det sto oppført i spesifikasjonene på Nokias hjemmesider. Jeg er vant at Nokias S60-telefoner ikke har det, men litt forbanna at Nokia har det med i spesifikasjonene. Skal jo klare meg uten, dersom jeg ikke finner den en plass i menyene, som Nokia som vanlig ommøblerer på på omtrent hver S60-telefon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...