Gå til innhold

Solid, ikke dyrt og moderne


Rasjonell

Anbefalte innlegg

Jeg har ideelt sett lyst på Omnia HD, men ettersom jeg mister tlf i bakken hele tiden innser jeg at jeg ikke burde ha denne telefonen. En annen ting er at den er for dyr.

 

Tåler tradisjonelle mob.telefoner mer enn trykkskjermtelefoner?

 

Andre kriterier:

 

Blåtann (A2DP)

Mp3

Et brukbart kamera (helt grei linse og min. 3.2mpix)

Liten mobil er bra, men stor skjerm er digg.

Ok kalender

3g eller wifi

 

Begynner dette å ta form av noen spesielle mobiler anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nokia 5800 er jo en skranglekasse,så er nok ikke noe å satse på om byggekvalitet er et kriterie.

 

Jeg har ikke noe umiddelbart behov for gps, selv om jeg ikke motsetter meg det på telefonen. Problemet er at c702 nærmest profilerer seg som en gps-telefon, og det er jeg ikke interessert i. Er forøvrig drit lei det gode menysystemet til sony erikson (ikke forandret seg på snart 10 år)og har lyst på noe nytt.

 

Jeg vil ikke ha en telefon som gir inntrykk av at jeg bruker hele dagen på å spille og lytte til musikk. Jeg heller mer over til HTC-Hero som har alt dette, men med et litt bedre image. Android virker interessant. Jeg tror jeg må lære meg å ikke miste tlf i bakken bare, fremfor å kjøpe en ubrukelig kladd som tåler alt. Problemet er at HTC er dyrt. Jeg tror jeg må spare litt. Omnia HD gidder jeg ikke å kjøpe, jeg har lest tråden om alle feilene den har. Jeg blir skeptisk om telefonen er for avansert, sikkert 1000 barnesykdommer.

Lenke til kommentar
hva med nokia 6700 den har jo det meste av dette bare ikke wi-fi får den i morgen gleder meg som en gris : - D

 

hva med nokia 6700 den har jo det meste av dette bare ikke wi-fi får den i morgen gleder meg som en gris : - D

 

Den er interessant. Har vurdert denne. Jeg liker designet på denne typen tradisjonell mob.tlf. Stilren. Men:

 

"Både talltastene og menytastene til 6700 lager en klikkelyd hver gang du presser de ned. Liker du ikke at mobilen din lager lyder, vil du sannsynligvis finne dette irriterende."

 

Dette trekker ned kjøpelysten min.

Endret av Rasjonell
Lenke til kommentar
Hva med Sony Ericcson w995?

 

"Oppdatert:Vi har blitt gjort oppmerksom på at det støydempende hodesettet ikke lenger følger med i salgspakken. Dette er selvfølgelig et minus, og du bør høre med din forhandler om du kan få med et slikt hodesett da det er en av de store fordelene til denne telefonen."

 

Dessuten er den litt dyr ut i fra hva jeg kan tenke meg å betale for en vanlig mobil. Jeg bruker ikke mp3 spiller veldig mye. En ting til jeg ikke har likt med mine SE er snarveitastene. Spesielt snarveitasten til internett på K810i (min nåværende tlf som har gått i stykker) treffer jeg hele tiden og har sikkert tappet meg for flere hundre kroner og masse tid på å åpne/lukke er treigt program. Jeg har derfor gått ganske lei SE i det siste selv om dette er veldig praktiske og pålitelige telefoner stort sett. Jeg har fremdeles ikke bestemt meg for noen telefon. Min reserve-tlf w200i synger på siste verset :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...