steen_jadd Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Skrevet 20. oktober 2009 Ser at de fleste ønsker å spille cup. Ønsker ikke å ta noen avgjørelse enda, ettersom det mest sansynlig er folk som ikka har fått mulighet til å si sin mening. Hvis det skulle vise seg at alle ønsker cup så vil jeg avbryte denne serien og starte opp en cup i stedet.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror connection min til EA serverne har bedret seg nå så stemmer for å starte en ny cup
steen_jadd Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Skrevet 20. oktober 2009 Jeg tror connection min til EA serverne har bedret seg nå så stemmer for å starte en ny cup Den blir vel fikset i den nye patchen som kommer i denne uka. Så det vil forhåpentligvis ikke være et problem for noen til neste cup.
Mr.Breivik Skrevet 21. oktober 2009 Skrevet 21. oktober 2009 Jeg stemmer for å avslutte ligaen, og starte opp en ny cup etter at den nye patchen har kommet
steen_jadd Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Skrevet 21. oktober 2009 Det virker som om flertallet ønsker å avbryte denne serien og starte opp en cup. Jeg har dermed startet en ny tråd for FIFA SuperCup X (2)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå