snipern Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 Hei, Først og fremst vil jeg bare takke dette forumet for å ha hjulpet meg tidligere. Fantastisk å ha eksperter som gidder å hjelpe... Så til mitt problem: Jeg har akkurat gjennomført en velykket formatering av min 2 år gamle PC. Når jeg prøver å spille av videoer på nettet (youtube, myp2p stream, etc etc) så lagger bildet ca hvert 4 sekund. Jeg vil anta at det skjedde noe under formateringen, eller at jeg må oppdatere et eller annet. I følge Ccleaner har jeg følgende spesifikasjoner: Vista Home Premium SP1 AMD Turion X2 Ultra Dual-Core Mobile ZM-80, 4,0GB RAM, ATI Mobility Radeon HD 3450 Om det er andre ting jeg bør gjøre etter å ha formatert, er jeg takknemlig for tips! På forhånd takk
SirAmp Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 har du installert nyeste versjon av skjermkort driveren? kan også være en idè å sjekke at du har nye versjoner av nettleser, mediespillere osv.
fytech Skrevet 19. september 2009 Skrevet 19. september 2009 har du installert nyeste versjon av skjermkort driveren?kan også være en idè å sjekke at du har nye versjoner av nettleser, mediespillere osv. Word
snipern Skrevet 20. september 2009 Forfatter Skrevet 20. september 2009 har du installert nyeste versjon av skjermkort driveren?kan også være en idè å sjekke at du har nye versjoner av nettleser, mediespillere osv. Word Vet helt ærlig ikke hvordan jeg installerer skjermkort-drivere... og har nyeste Opera-versjon.
snipern Skrevet 20. september 2009 Forfatter Skrevet 20. september 2009 Hvilken bærbar pc er dette, navn og nr! HP Pavilion DV5 - 1058eo
ask99 Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Velg operativsystem, og last ned de driverne du trenger. Eks.(Skjermkort) ATI Mobility Radeon Graphics Driver, dobbel klikk på den, og Kjør !
snipern Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Nå har jeg oppdatert skjermkortet (tror jeg), men pcen har fortsatt sånne "tics".... Flere forslag? Måter jeg kan tweake pcen eller noe? På forhånd takk
SirAmp Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 video tjenester på nettet benytter ofte flash, sjekk at du har nyeste versjon av flash og din foretrukne nettleser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå