Ssu Skrevet 17. september 2009 Skrevet 17. september 2009 (endret) Starter å skrive sms, står i tekstfeltet (der man skriver meldingen), og holder inne knappen med (* T9), men ingenting skjer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Mobilen er ny. (Rettelse: angivelsen av T9/ABC/abc etc oppe i høyre hjørne endres når jeg trykker på knappen, men brukermanualen sier: Slik skriver du inn tekst i XT9-modus 1. Trykk og hold på *T9-tasten. 2. I menyen klikker du på XT9 Norsk. Dette finner jeg ikke) Ssu Endret 17. september 2009 av Ssu
Ssu Skrevet 21. september 2009 Forfatter Skrevet 21. september 2009 Starter å skrive sms, står i tekstfeltet (der man skriver meldingen), og holder inne knappen med (* T9), men ingenting skjer. Noen som vet hva dette kan skyldes? Mobilen er ny. (Rettelse: angivelsen av T9/ABC/abc etc oppe i høyre hjørne endres når jeg trykker på knappen, men brukermanualen sier: Slik skriver du inn tekst i XT9-modus 1. Trykk og hold på *T9-tasten. 2. I menyen klikker du på XT9 Norsk. Dette finner jeg ikke) Ssu Da har jeg fått svar fra HTC, dette ser ut til å være en bug. De forventer retting/patch på denne snarlig. Ssu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå