Gå til innhold

Flimmer i på skjerm under spilling


JayCamino

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Det er et eller anna klikk med skjermkortet mitt. Først så trodde jeg at det var at det fikk for lite strøm mens jeg spilte, fordi jeg fikk opp melding fra nVidia om at kortet fikk for lite strøm. Så jeg fiksa slik 6-pins greie og kobla på to kontakter fra strømforsyninga. Men det viser seg at det ikke hjalp. Meldinga ble borte, men når jeg spiller, så blir skjermen sånn rar, så jeg må ALT-TAB ut i windows og inn igjen, og da er det i orden.

Det ble sånn da jeg la inn Win 7 også, så da måtte jeg bare fjerne Win 7.

 

Lasta opp et bilde som viser hvordan det så ut i Win 7. Det blir ikke helt sånn når jeg spiller, men noe av det samme.

 

Noen som vet hva det skyldes?

 

Det er et nVidia GeForce 7-serie. Jeg har rimelig fersk driver som jeg har lasta end fra nvidia sine sider.

Det er irriterende at det blir sånn, men etter litt så virker det som at det går over. Akkurat som at kortet må "varmes opp" for at det skal funke som det skal.

post-131915-1253116664_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, eg har det samme problemet med samme type skjermkort (XFX 7900gt 550 vivo) med en liten forskjell.

Hos meg var det sånn i spill når eg brukte XP men når eg la inn Win7 så får eg det på desktop og.

Prøver å legge inn nye drivere fra nvidia men da vil den ikke vise noe annet enn flimmer.

 

Noen som vet noe om dette?

 

Kom også på at når eg logger inn vha Remote desktop, funker pcen fint selv når den flimmrer på sin egen skjerm.

Endret av BurnArt
Lenke til kommentar
Ja, eg har det samme problemet med samme type skjermkort (XFX 7900gt 550 vivo) med en liten forskjell.

Hos meg var det sånn i spill når eg brukte XP men når eg la inn Win7 så får eg det på desktop og.

Prøver å legge inn nye drivere fra nvidia men da vil den ikke vise noe annet enn flimmer.

 

Noen som vet noe om dette?

 

Kom også på at når eg logger inn vha Remote desktop, funker pcen fint selv når den flimmrer på sin egen skjerm.

 

Ja, det er akkurat sånn det er her også. ;p Du forklarte det litt bedre enn meg. ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...