Gå til innhold

Bønegruppe for Gregers


pojkemadoren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veeeel...to gonger gjer nok susen, til og med tre kan vere vel så effektivt. Men pass deg så ikkje slurver, kvalitetsdyrking av meg, Gregers, er vegen ut av mørket. Arrangerar bønemøte neste helg på -fjernet-. Her vil eg fokusere på korleis ein skal koma seg ut av mørket, på vegen til eit betre liv, ved å tilbe Gregers. Høyr her, vi har vel alle sjuke idear og planar, men vegen ut er enkel, og det skal eg vise, eg har jo tross alt lang erfaring innan dette.

 

Ynskjer meg fleire svar, og fleire deltakjarar.

 

Gregers ut.

Endret av Super8
Slettet brudd på retningslinjene
Lenke til kommentar
Veeeel...to gonger gjer nok susen, til og med tre kan vere vel så effektivt. Men pass deg så ikkje slurver, kvalitetsdyrking av meg, Gregers, er vegen ut av mørket. Arrangerar bønemøte neste helg på -fjernet-. Her vil eg fokusere på korleis ein skal koma seg ut av mørket, på vegen til eit betre liv, ved å tilbe Gregers. Høyr her, vi har vel alle sjuke idear og planar, men vegen ut er enkel, og det skal eg vise, eg har jo tross alt lang erfaring innan dette.

 

Ynskjer meg fleire svar, og fleire deltakjarar.

 

Gregers ut.

 

Min gode herre, dine ynskjer skal bli høyrt, dine dåder og dader skal bli utført. Gregers, eg skal gjere alt det som står i mi makt for å skaffe deg det du ynskjer. Vi skal alle møte opp på Ystaneset Hotell og vi skal alle kome oss ut av mørket, anført av deg, Gregers, som har lang erfaring innanfor dette området. Eg kallar på deg Gregers, eg kallar på deg med ei skvid i mi røyst og du skal bli høyrt Gregers, du skal bli høyrt - du har jo tross alt lang erfaring på dette området. Eg oppfordrar alle som leser dette og vil finne vegen ut or mørkedet å møte opp på Ystaneset Hotell med ope hjarte og sinn. Vi skal gje deg ditt evige brød, Gregers! Ditt evige brød!

 

PS: ta med eigen kåpe

Endret av Super8
Lenke til kommentar

Eg trur eg må legge om til hovudmålet mitt for og vere på dykkars nivå trur eg!

Gregers kan ta seg ein bolle og det samme kan Midgardsormen.

Men eg er vell ikkje redd Gregers korkje midgardsormen!

 

Men å sei at 599 er ein stiv pris er bere sanninga!

Endret av SCV
Lenke til kommentar
Føler at gregers kan ta seg en bolle!

Og syns foresten at 599 var en stiv pris!

 

Gregers med stor G takk! ikkje snakk slik om Herren sjølv! vil du til midgardsormen og tilbringje resten av livet ditt kanskje?

 

Ver vennleg, disippel, vi ynskjer nye medlemmer velkomne her.

 

Midgardsormen er som kjend ein sleiping, men me ynskjer ikkje vondt blant likesinna.

 

599,- er ein retterdig pris tykkjer eg, og dette er sjølvsagt kaffe og lefser inkludert. Ein bolle tek eg meg gjerne, då eg syns desse søte brøda er veldig gode.

 

Gregers ut.

Lenke til kommentar
Og bere som tileggsopplysning so kan eg meddela alle at eg sug i hovudmålet mitt!

Men høyr meg Gregers, Du er ein fjott!

Min gode mann, du er eit levande eksempel på kva eg jobbar for. Du er hjarteleg velkommen til -fjernet-. Gler meg til å snakka djupe og sensuelle samtalar med deg.

 

Gregers ut.

Endret av Super8
Fjernet brudd på retningslinjene
Lenke til kommentar
Du driv bere med skrøn Gregers, du kjem her og skal fordjupa deg i mitt liv og mine tankar uten og ha nokon som helst aning om kven eg er!

 

Og eg stiller aldri til den prisen der!

 

+ at eg ikkje veit korleis KÅPA SKAL SJÅ UT!

 

Informasjon forran alt anna Gregers!

 

Kåpa skal vere kvit! høyrer du? KVIT!!! er du nøgd no, guten min?

Lenke til kommentar

Skal du kome her og vere "Faderen" atpåtil no, -TB-Raiden?

 

No må dykk bestemme kven som skal dyrkast her? denne kviseleifen Gregers? eller du -TB-Raiden?

 

Eg siterar meg sjølv "Informasjon forran alt anna"

 

Og kvit? høgst kjeisamt må eg sei! kan bere kjøpe ei badekåpe på jysk da.

 

Hattekode foresten?

Endret av SCV
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...