Gå til innhold

Går det å sende en gammel mobil på verksted?

sparklingD

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg fant akkurat min favoritt mobil, en gammel samsung skyvemobil, sikkert 2-3 år gammel. går det an å sende den på verksted?? sjermen er knust, vett ikke om noe annet er ødelagt, mn den lyser når jeg slår den på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe problem nei, men det er vanligvis ikke billig å fikse slikt. Vanlig bytte av display ligger vel på rundt tusenlappen (inkl mva. og arbeid).

Skrevet
Det er ikke noe problem nei, men det er vanligvis ikke billig å fikse slikt. Vanlig bytte av display ligger vel på rundt tusenlappen (inkl mva. og arbeid).

okey, takk for svar:)

vet du om jeg må gå der jeg kjøpte den, for d husker jeg ikke...:p

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Ta kontakt med Deltaservice. De kan reparere den for deg. Men hvorfor vil du det egentlig? Å bruke en tusenlapp på å reparere en 3 år gammel telefon er ikke noe jeg hadde gjort i alle fall.

Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe display på ebay.com da? finner vell noe sånnt der. er veldig lett å bytte på de fleste mobiler, og demonteringsanvisning finner du nokk på youtube om du ikke finner utav det selv.

• 4 uker senere...
Skrevet

okey, takk for svar:)

vet du om jeg må gå der jeg kjøpte den, for d husker jeg ikke...:p

Jeg hade personlig gått til Mcare AS pga bra referanser. Deltaservice er litt stuslig når det gjelder service.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...