John Rambo Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Hei.. Jeg har en iphone 2g 8 GB. Den har vært i bruk tidligere men så har det skjedd noe mystisk :S Det som er problemet med den er at når slår den på også kommer meldingen om å sette inn sim-kort og det kommer ikke opp noe mer eller noe som helt. så når jeg sette inn sim-korte så kommer det bildet av itunes logo og Lader ..at koble til?. Det står No Service på venstre hjørne ...viser klokka i midten og batery til høyre. og slide for amergency call. Når jeg kobler den til pcen så kommer denne meldingen i itunes: "The SIM card inserted in this Ihone does not appear to be supported". Så får ikke gjort noe der heller:( Så når jeg går inn på Min datamaskin->Iphone så viser den bare Internal Storage(det viser full ledig plass/7.01GB) så kommer videre til en mappe som heter "DCIM" så enda en mappe kalt "999APLE" og inni den så er det bare et bildet (kjermbildet av emergency call) :S Noen som aner hva som har skjedd med iphonen????? Har den mistet OS?Firmware?Software? eller noe sånt? Selv om det hadde vært uten sim eller låst, så hadde jo den kommet inn til meny osv ?så tror ikke det er problemet? please help me!
Sitronkake Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Har du prøvd å gjenopprette i iTunes?
John Rambo Skrevet 11. september 2009 Forfatter Skrevet 11. september 2009 Det kommer ikke gjenopretnings system eller noe som helst i Itunes:(
josh909 Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Siden det er en 2G, så er det ikke overraskende at du kan oppleve problemer i Norge, et land hvor telefonen aldri offisielt har vært i salg.
John Rambo Skrevet 11. september 2009 Forfatter Skrevet 11. september 2009 men det må jo kunne gå an å fikse den ?
cliffme Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 men det må jo kunne gå an å fikse den ? Sett den i DFU mode og koble den til iTunes. Hva skjer da?
John Rambo Skrevet 11. september 2009 Forfatter Skrevet 11. september 2009 (endret) hvordan setter jeg den DFU mode? og hva er det? Endret 11. september 2009 av John Rambo
cliffme Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 hvordan setter jeg den DFU mode? og hva er det? http://www.google.no/search?hl=no&clie...3%B8k&meta=
John Rambo Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Det skjer ikke noe når jeg setter den DFU mode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå