v3ndetta Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Heisann, koblet sammen pcn for 2 dager siden, og jeg lurer på hvorfor ikke kabinett viftene vises i vifte programmene min.. Noen idéer? Specs: CM Storm Scout Chieftec 750 modulær Standard viftene som fulgte med
saccosekk Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Sannsynligvis fordi viftene er koblet direkte til PSU og dermed har HWmonitor (eller hva enn du bruker) ingen metode for avlesning av RPM, da denne informasjonen kun kan ekstrakteres fra vifter som er koblet til hovedkortet.
v3ndetta Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Ja det stemmer at de er det, noen mulighet for å koble dem via hovedkortet? eller gjelder det bare de viftene som har sånn plugg som passer på hovedkort?
hokuspokus111 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Du kan få kjøpt overganger, men da kan du ikke lese av RPM.
v3ndetta Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 okay, da ble jeg litt klokere! Tusen takk for svarene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå