NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Shit ser ut til att det er folk som merget i dag som har problemer da.
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Er ikke akkuratt løst, men det gikk bort fra topic.
Heart Break Kid Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Kan være at loginserverene ikke klarte å verifisere den nymerga kontoen.
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Nei, jeg har funnet ut att man er på US b.net om man merga I dag. kan ta dager før man kommer inn.. følge wow-europes forums. Damn så sur jeg blir.
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 (endret) Hvor fant du dette? Om dette isåfall skulle stemme, krever jeg erstatning av Blizzard. Makan Endret 9. september 2009 av Rukk
lperik Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Første som slo meg da jeg leste postene dine NoMilkToday var: "They tried to make me go to rehab, but I said no no no" Når nervene ikke tåler at det er litt jam på loginserveren er det på tide å roe ned litt!
negnirty Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Gjorde det samme igår, merget med US b.net konto. Funka ikke i hele går, men testa i morges før jeg dro på jobb, å da funka det så det sang!
NoMilkToday Skrevet 10. september 2009 Forfatter Skrevet 10. september 2009 akkuratt det samme. fikk en mail fra blizzard der jeg måtte bekrefte att jeg ville over til eu.battle.net og woop alt oppe og går nå. Tho dette var bullshit fra en av GMene sin side på forum.wow-eurpe.com (heldigvis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå