Mosoo Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 (endret) Registrer deg på denne siden ##link fjernet av mod##, du trenger bare å verve 15 venner så er du en eier av 1 måneds premiumkonto! Værsegod Endret 9. september 2009 av Camrot
ZyberZone Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 (endret) Og hvor mange har du vervet med linken din? Edit2: Ikke første gangen du er ute og leter etter passord ser jeg. Hold deg til Habbo du. Endret 9. september 2009 av ZyberZone
Mosoo Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Og hvor mange har du vervet med linken din? En tror jeg
Mosoo Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Jeg er ikke ute etter passord, jeg er ute etter å verve folk ...
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Vervekampanjer og bruk av referer-linker tillates ikke på forumet, slik som beskrevet i retningslinjene. Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende: Diskusjon.no er ikke ansvarlig for innholdet på eksterne lenker. Linker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg