Datasmurfen Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Hei, går nå i lære som ikt-servicemedarbeider i en databedrift. Har bestillt bøkene til ccna og begynt å lese/studere. Men lurerer på om det er en dum ide og gå rett på ccna, og ta microsoft etter.. Burde jeg gå mottsatt vei ??
Erik den Raude Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Burde du ta microsoft i det hele tatt?
Datasmurfen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Jeg vet ikke.. Jeg bare spør i håp om at noen har noen ideer ?
Knopfix Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Både MS og Cisco serifiseringer vil hjelpe deg med å få en jobb. Ta det det du føler er mest interessant. Det er etterspørsel etter Cisco kompetanse rundt om i landet. Fikk høre at flere fylkeskommuner gikk over til HP pga av mangelen på Cisco kompetanse. Etter å ha vært IKT servicemedarbeider så har du vel ganke god kjennskap til MS hvis du velger å begynne med CCNA. Noen arbeidsplasser velger å kombinere oppgavene for ansatte slik at de har ansvar for nettverk og servere mens andre velger å skille disse i to avdelinger. Det gjelder nok først og fremst større bedrifter.
Datasmurfen Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Så om jeg forstår det riktig er det egentlig det sammme hva jeg begynner på.. Men det er Cisco serfetiseringer jeg brenner for akkuratt nå, så kanskje en god ide og starte på dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå