Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Nettopp, du kan ikke ha bra maskinvare i det hele tatt. GTA IV er langt bedre detaljert enn HL2, og om du føler ps3 gir dårlig grafikk har du nok dårlig skjerm. Æres ord. Enten det eller så har du dårlig syn.
GunnarGul Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Jeg vet at GTA 4 har bedre grafikk enn HL2. I hvertfall på høye instillinger, men på de instillingene jeg spiller på er det faktisk ikke så veldig mye bedre. Jeg vet at maskinen min ikke er så altfor kraftig, men jeg har aldri hatt problemer med noen andre spill før, selv om grafikken er mye mye bedre. Det jeg vil si er at grafikken til GTA 4 er elendig i forhold til ytelsen. Når det kommer til PS3 så er faktisk grafikken elendig i forhold til PC. Skjermen jeg har er en acer g24 eid, så skjermen er ikke dårlig. Jeg har far cry 2 både til PC og PS3, og har prøvd begge på skjermen, og jeg kan lett si at grafikken på en PS3 er elendig i forhold til PC. Far cry 2 på PS3 ser ut som er på low/medium i forhold til grafikken på ultra high på PC.
iSimen Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) Jeg vet at GTA 4 har bedre grafikk enn HL2. I hvertfall på høye instillinger, men på de instillingene jeg spiller på er det faktisk ikke så veldig mye bedre. Jeg vet at maskinen min ikke er så altfor kraftig, men jeg har aldri hatt problemer med noen andre spill før, selv om grafikken er mye mye bedre. Det jeg vil si er at grafikken til GTA 4 er elendig i forhold til ytelsen. Når det kommer til PS3 så er faktisk grafikken elendig i forhold til PC. Skjermen jeg har er en acer g24 eid, så skjermen er ikke dårlig. Jeg har far cry 2 både til PC og PS3, og har prøvd begge på skjermen, og jeg kan lett si at grafikken på en PS3 er elendig i forhold til PC. Far cry 2 på PS3 ser ut som er på low/medium i forhold til grafikken på ultra high på PC. Du kan ikke sammenligne GTAIV på medium med HL2 på høy! Det blir urettferdig! Skal du sammenligne må du sammenligne GTAIV på medium og HL2 på medium. Nei vent. Du kan ikke sammenligne de to! GtaIV krever så mye mer at de må ha litt mindre detaljer siden det er så stort. HL2 er ganske lite i forhold, og de har derfor muligheten til å ha mer detaljer i omgivelsene. Endret 13. september 2009 av LanSi
Senyor de la guerra Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Når det kommer til PS3 så er faktisk grafikken elendig i forhold til PC. Skjermen jeg har er en acer g24 eid, så skjermen er ikke dårlig. Jeg har far cry 2 både til PC og PS3, og har prøvd begge på skjermen, og jeg kan lett si at grafikken på en PS3 er elendig i forhold til PC. Far cry 2 på PS3 ser ut som er på low/medium i forhold til grafikken på ultra high på PC. Latterlig sammenlikning
GunnarGul Skrevet 13. september 2009 Forfatter Skrevet 13. september 2009 Jeg er kanskje enig at å sammenlikne GTA4 med HL2 ikke er så altfor bra på grunn av størrelsen på GTA4. (alle biler, byggninger osv), men er du i det minste enig at ytelsen i forhold til grafikk ikke er bra? Hvorfor er det en latterlig sammenlikning runesole?
iSimen Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Nei, ikke bra, men rettferdig. Tenk deg HL2 grafikk i størrelse med GTAIV. Det hadde lagget.. HARDT.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Nå kom HL2 ut i 2004 LanSi, det betyr en del. Utviklingen av grafikk har kommet lengre, og krever mer.
iSimen Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Nå kom HL2 ut i 2004 LanSi, det betyr en del. Utviklingen av grafikk har kommet lengre, og krever mer. Enda mer grunn til at du ikke kan sammenligne GTA IV med HL2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå