Gå til innhold

Bygge opp muskelaturen/skjellettet


Anbefalte innlegg

Hei! Er en gutt på 17 år som trener veldig mye (styrketrening). Er veldig engasjert i treningen og tar det på alvor. Har nå trent i over 1 år med gode resultater. Er 172 høy og veier omtrent 57kg.

Er veldig fornøyd med resultatet slik jeg er nå. Men har et problem. Finnes det noen måte å gå opp i vekt på? Spiser regelmessig mye uten resultater. Og har en veldig dårlig missnøye med hendene/leddene mine, de er veldig tynne. Finnes det noe som kan bygge opp skjellettet? Fordi det er der problemet ligger trur jeg.

 

Takk for svar :)!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Er en gutt på 17 år som trener veldig mye (styrketrening). Er veldig engasjert i treningen og tar det på alvor. Har nå trent i over 1 år med gode resultater. Er 172 høy og veier omtrent 57kg.

Er veldig fornøyd med resultatet slik jeg er nå. Men har et problem. Finnes det noen måte å gå opp i vekt på? Spiser regelmessig mye uten resultater. Og har en veldig dårlig missnøye med hendene/leddene mine, de er veldig tynne. Finnes det noe som kan bygge opp skjellettet? Fordi det er der problemet ligger trur jeg.

 

Takk for svar :)!

Whey Tech (http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=1899)

Inneholder hele 57% av anbefalt daglig inntak av Kalsium. Whey Tech® er ikke bare et protein, men et spekter av næringsstoffer som støtter hele kroppen - fra immunforsvar, til beinbygning og muskulatur. Trener du for å øke i muskulatur, eller er du på diett for å miste fett? Da bør dette høykvalitets - proteintilskuddet være ditt førstevalg.

Lenke til kommentar

Gainer kan være en stygg felle også. Mange tar det, kanskje et par shaker om dagen og så kutter de ut litt på matinntaket. Det er fullstendig bortkastede penger. Man MÅ vite hva man driver med når man går til innkjøp av gainer ellers er det penger i dass. Må sørge for at det blir kalorioverskudd hver eneste dag du bruker den isåfall. På de fleste gainere anbefales det rundt 3 shaker daglig som gir noe som 1500 kcal. Men mange folk (typiske folk som tar en proteinshake etter trening og ikke noe mer enn det-type mennesker som er svært utsatt for å kaste vekk penger)

 

En gainer er bare en gainer så lenge du supplementerer med mye mat. Hvis du tar bare en gainer gjennom dagen med svært lite mat, så er den gaineren en slankekost, da vil den fungere som en slankediett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...