Gå til innhold

Valg av Bærbar Gamer Pc :)

Kimazinho26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey godtfolk.... Nå har jeg spurt på diverse forum om forlsag til Bærbar pc med alle trådene har bare endt i spam eller tullesvar. Prøver her nå siden folk sier at dette er en seriøs side om folk som trenger kjøperåd

Alså: Er på jakt etter en bærbar gamer pc for mellom 6-8 tusen kr

Behøver ikke ha det nyeste innen nasa tech, men kan gjerne dra spill som bf2,css,football manager etc helt greit... noen som har noen tips...

Har hørt at Asus skal være bra....

Noen forslag til en stakkars kar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hey godtfolk.... Nå har jeg spurt på diverse forum om forlsag til Bærbar pc med alle trådene har bare endt i spam eller tullesvar. Prøver her nå siden folk sier at dette er en seriøs side om folk som trenger kjøperåd

Alså: Er på jakt etter en bærbar gamer pc for mellom 6-8 tusen kr

Behøver ikke ha det nyeste innen nasa tech, men kan gjerne dra spill som bf2,css,football manager etc helt greit... noen som har noen tips...

Har hørt at Asus skal være bra....

Noen forslag til en stakkars kar :)

Nå er det vanskelig å finne en "gaming bærbar", innenfor ditt budsjett - du må nok minst dobble budsjettet da.

Men en god bærbar som kan dra mange spill, spesiellt om du ikke må kjøre høyeste oppløsning og allt av eye candy, er denne: Multicom Compal KHLB2

For Football Manager er prosessor og minne det viktigste - jeg ville ha gått for en P9700 prosessor og 4 Gb minne. Counterstrike kan den dra fint.

Endret av thomit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...