Kimazinho26 Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Hey godtfolk.... Nå har jeg spurt på diverse forum om forlsag til Bærbar pc med alle trådene har bare endt i spam eller tullesvar. Prøver her nå siden folk sier at dette er en seriøs side om folk som trenger kjøperåd Alså: Er på jakt etter en bærbar gamer pc for mellom 6-8 tusen kr Behøver ikke ha det nyeste innen nasa tech, men kan gjerne dra spill som bf2,css,football manager etc helt greit... noen som har noen tips... Har hørt at Asus skal være bra.... Noen forslag til en stakkars kar
thomit Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 (endret) Hey godtfolk.... Nå har jeg spurt på diverse forum om forlsag til Bærbar pc med alle trådene har bare endt i spam eller tullesvar. Prøver her nå siden folk sier at dette er en seriøs side om folk som trenger kjøperåd Alså: Er på jakt etter en bærbar gamer pc for mellom 6-8 tusen kr Behøver ikke ha det nyeste innen nasa tech, men kan gjerne dra spill som bf2,css,football manager etc helt greit... noen som har noen tips... Har hørt at Asus skal være bra.... Noen forslag til en stakkars kar Nå er det vanskelig å finne en "gaming bærbar", innenfor ditt budsjett - du må nok minst dobble budsjettet da. Men en god bærbar som kan dra mange spill, spesiellt om du ikke må kjøre høyeste oppløsning og allt av eye candy, er denne: Multicom Compal KHLB2 For Football Manager er prosessor og minne det viktigste - jeg ville ha gått for en P9700 prosessor og 4 Gb minne. Counterstrike kan den dra fint. Endret 7. september 2009 av thomit
EivindS_ Skrevet 7. september 2009 Skrevet 7. september 2009 Til 8000 er nok dette det beste du får. Den med GT240M er best til spilling.
Kimazinho26 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 (endret) Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=479170 Endret 8. september 2009 av Kimazinho26
thomit Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 (endret) Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=479170 hvis du MÅ holde deg under 8000, er Eivind's forslag bedre enn den du linker til, når det gjelder grafikkløsning. Begge disse har en litt svak prosessor, etter min mening - men kan nok duge hvis du ikke har store krav til prosessorstyrke. Endret 8. september 2009 av thomit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå