TecGuy Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Hei Jeg har 1 acer Aspire 3690 med windows XP home edition. Problmetet er når jeg tar i strømen, det er ein ødelagt overgang fra strøm ingangs hullet til batteriet, den er blitt delt (se bilde) Så jeg fjernet litt av plastikken for å lodde mellom disse på, og når jeg stapper i laderen funker det fint. Men det er akuratt som loddet forsvinner, og den blir dårligt igjen. Først ville ikke data repratør fikse det for dei fikk ikke lov av acer. Men da er spørsmålet mitt om det er mulig å fikse den for alltid? Bilde: Bildet var over 2MB, så jeg uplodet det her http://yfrog.com/18dscn1137j (LINK)
Jaguaren Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Er en lidelse å lese alle stavefeilene dine, dialekten kan jo du gjøre noe med selv om du skulle ha dysleksi? Og når du i tillegg kjører på med store bokstaver gjør du hele inntrykket komplett. For å svare på dette så skifter man ofte hele hovedkortet når dette er reklamasjonssaker, eller man skifter ut selve inngangen for pluggen. Den kan du få kjøpt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå