Gå til innhold

Samsung Omnia HD- måtte formatere Mass memory, hvor kan r66 osv lastes ned igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen forklarer alt.

Måtte på grunn av flere feil formatere "mass memory". Resultatet er at grunnapplikasjonene; route 66, dictionary, asphalt4 osv osv har forsvunnet.

Mobilen sier at dette kan lastes ned igjen fra samsungs hjemmesider, men kan ikke finne noe. Kan noen hjelpe her?

Velger å ikke poste i hovedtråd for denne mobilen pga manglende svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tittelen forklarer alt.

Måtte på grunn av flere feil formatere "mass memory". Resultatet er at grunnapplikasjonene; route 66, dictionary, asphalt4 osv osv har forsvunnet.

Mobilen sier at dette kan lastes ned igjen fra samsungs hjemmesider, men kan ikke finne noe. Kan noen hjelpe her?

Fikk du ikke en cd av route66 med i pakken? Fikk en mini cd med route66 eg.

Skrevet
Tittelen forklarer alt.

Fikk du ikke en cd av route66 med i pakken? Fikk en mini cd med route66 eg.

Sjå her: http://www.66.com/samsung/index.php?cid=US...at=2&scat=2

Skrevet (endret)

Joda, merket at cd'n hadde en funksjon for å gjenopprette route 66 etter jeg laget posten. Men, jeg vil svært gjerne få tilbake ordboken også, noen anelse om hvor jeg kan finne denne?

Uansett, tusen takk for hjelpen så langt!

Endret av Multi-Task
  • 4 måneder senere...
Skrevet

*Bump* I håp om at noen kanskje vet noe etter alle disse månedene. Samsung support har jeg spurt 5 ganger uten å få et svar på mitt spørsmål. De henviser til "samsung.no" som overhodet ikke har programmene for nedlastning som jeg kan se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...