bjorneoen Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 I fjor den 7 juni sånn ca kjøpte jeg en sony ericsson c902 med tele 2 abbo og bindingstid som skulle vare 1 år. Når bindingstida utløpte i år fikk jeg lyst på ny mobil så jeg kjøpte meg en samsung innov8 i går spurte en venn av meg om han kunne få låne den gamle mobilen min for hans egen hadde slutta å funke. Jeg ga han mobilen og han satt inn sitt eget sim kort og da fikk han meldingen: "sett inn riktig sim kort" hvorfor får han det når bindingstida er utløpt? går det ann å fiske detta?
eught Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 (endret) Så vidt jeg vet må du ringe operatøren din og få en kode for å låse opp telefonen. De vil da se at bindingstiden er utgått, og du vil få koden. Det var i hvert fall slik for et par år siden da jeg skulle låse opp min, vet ikke hvordan det er nå. Edit: Er også mulig at man i disse dager har fått til en løsning hvor man går inn på operatørens nettside, taster inn telefonens IMEI og får koden uten at man trenger å snakke med kundeservice. Endret 4. september 2009 av eught
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå