Gå til innhold

BF 2 menysystem/UI

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nekte å tro at jeg er den første, men jeg lurer likevel.

Helt siden BF2 kom ut har UI og hele menysystemet plaget livet av meg. Er det mulig å lage et så tregt, stygt, uoversiktelig og ellers rett og slett dårlig system?

Innlogging tar en grei stund, men det er forsåvidt greit. Videre er hele systemet treigt, det kan jeg også til en viss grad godta.

Men, når man kommer til multiplayer menyen tar det helt av...

Søke etter maps? Funker sjelden

Søke etter spesifikk server? Funker nesten aldri..

De gode serverene er ganske ofte fulle, det må man nesten vente, det er tross alt der det er best å spille. Problemet er, skal man prøve å komme inn på disse serverene må prøve å joine i ett sett, problemet er da at man må finne igjen denne serveren etter man har fått beskjed om at den er full, hvor alt da blir resatt. Noe som gjør det til et helvettes slit!

Man kan selvfølgelig legge til serverene du liker best til favorites, men systemet er fortsatt søppel.

En annen ting er å lete gjennom serverene. Hver gang man markerer en server, så oppdaterer BF serveren, noe som, nok en gang.. Tar evigheter....

Plagsomt som det er, er det forsåvidt nødvendig siden man på den måten kan se om det er plass på en server eller ikke.

Scrolling fungerer heller ikke i menyen, også utrolig plagsomt.

Når BF2 først kom ut, tenkte jeg, det er nytt, det kommer seg sikkert etterhvert.

Så feil kan man ta. Når jeg for kort tid siden blåste av støvet av BF2 og la det inn på nytt ble jeg skuffet, selv etter så lang tid har de fortsatt ikke klart å gjøre noe med et eneste problem.

Det er sikkert mange andre utrolig plagsomme faktorer ved BF2, men jeg kommer ikke på flere i farta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...