Feromon Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 (endret) Har bestemt meg for å bytte ut laptopen min med en ny stasjonær, da den gamle har tatt kvelden. Gidder ikke legge all verdens i det, siden jeg stort sett spiller CS:S når jeg først spiller. Det jeg trenger er: HDD ---> 1TB ca CPU HK Skjermkort RAM Skulle helst sett at vi kom under 4000,-, med mest bang for the buck. Noen som er keen på hjelpe? Endret 2. september 2009 av Feromon
Multiverse Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Tror nok det blir svært vanskelig å finne en maskin til under 4000 kroner med over 1 TB som du vil ha...
program Skrevet 2. september 2009 Skrevet 2. september 2009 Ja, det blir fort opp i mot 700,. for de aller billigste.
Feromon Skrevet 2. september 2009 Forfatter Skrevet 2. september 2009 Så drop HDD da, har en fra før. Det jeg egentlig er ute etter å få greie på er hva den beste og billigste kombinasjonen av CPU, HK og GPU jeg kan kjøpe. Må bestille i kveld Alle forslag mottas med takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå