Gå til innhold

Hvordan ødelegge en mobil?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst:

 

Har du så liten samvittighet at du er villig til å ødelegge din egen telefon bare for at foreldrene dine skal kjøpe en ny en til deg? Håper virkelig at de velger etter pris og egne erfaringer (som tilsier at Nokia er bra, og at 3410 eller dårlige er mer enn nok for den lille gutten vår...) :grumpy:

Lenke til kommentar
nja... må nok betale en del selv, men når jeg sier jeg

har lyst på ny mob, så sier de bare: du har jo en som funker fint nok allerede.. :cry: ...(3210)... har bare så utrolig lyst på en T610.. :smile:

 

Luckily, I've got some very understanding parents...

 

Men du kan jo gjøre mye rart med flytende stoffer, ala vann elns.

Lenke til kommentar
prøv mikroen...

Nei, ikke mikeroen. Jeg leste om en i et annet land som hadde prøvd å lade bateriet i mikroen. Det som hente var at bateriet sprengte og det rundt mikroen stod i full fyr. :o

 

Det du kan gjøre er å være helt ærlig å si at du ikke vil ha en så "gammel" mobil. Si at det er dårlig batteri (siden batteriet er noen år gammel) Bare si det rett ut at du vil ha ny. Det er nok det beste. :yes:

Lenke til kommentar
prøv mikroen...

Nei, ikke mikeroen. Jeg leste om en i et annet land som hadde prøvd å lade bateriet i mikroen. Det som hente var at bateriet sprengte og det rundt mikroen stod i full fyr. :o

Ja, var det jeg sa, prøv mikroen.. :wink:

 

Tror ikke mikroen blir lurt for da må du kjøpe ny mobiltelefon og mikro! :D

 

Mobil eksperten du er faktisk blitt seriøs! :wink:

Lenke til kommentar

Intelligensen bare lyser her...

Putte mobil i mikrobølgeovn?

Hoppe i basseng med mobilen i lomma? (og falle/bli dytta ut er noe annet, men hoppe? dooooh :lol: )

 

Spør foreldrene dine du, eller skaff deg en liten jobb og tjen opp litt ekstra penger selv. Du har nok ikke spes lyst til å gå inn i den onde lyve-sirkelen - når du er lei T610'n da? Skal du lyve til deg en ny?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...