Gå til innhold

Plain og stabil domenehost ønskes


manlord

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å samle en rekke domener, 30-50, hos helst en men sannsynligvis flere domenehoster regner jeg med.

 

Domenene er spredt på alle slags land, .no .se .sg .cn .com .it etc kanskje med mest hovedvekt i europa.

 

Jeg ønsker IKKE hosting av websider, email eller annet slikt. Er klar over at mange inkluderer veldig basic tilgang til det, og det er greit, så lenge det ikke påvirker prisen i nevneverdig grad.

 

Jeg trenger altså egentlig bare at de håndterer domenet og at de tar seg av DNS.

Det jeg ønsker er host som har et så enkelt men fullverdig kontrollpanel for ting som DNS og fornyelse av domene, betaling etc.

 

Pris er relevant, men aller viktigst er tjenesten, at DNS er pålitelig og at support er oppegående.

 

Ser for meg at jeg ender opp på en host som tar seg av skandinaviske domener og noen vanlige som .com .org osv. Tenkte da på domeneshop.no, hvordan er kvaliteten på deres tjeneste?

 

Men sliter med å finne en stor og pålitelig host i utlandet som hvor jeg har tilgang til å registrere mange domener fra hele verden. Det er kanskje det jeg trenger mest hjelp til.

 

 

All hjelp mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg brukte domaininfo.com i jobbsammenheng for en stund siden og de var profesjonelle. Stort pluss at de er svenske, og faktisk kan kommunisere over tlf når det haster. Ikke er det noe ventetid på tlf heller og ringer du, så får du faktisk snakke med noen som kan fikse tingene dine med en gang, og ikke bare en callcenter dude som registrerer saken. Bare det siste, syns jeg var uvurderlig, da det ofte blir mange kompliserte saker ang domener og eierskifte, og da er tlf tusen ganger kjappere enn mail frem og tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...