Gå til innhold

Finner ikke skjermkort driver til pcen :S hjelp!


Anbefalte innlegg

Har en Acer aspire 5920G som jeg har klart å installere Windows Xp på(opprinnelig Vista Home premium).

 

Finner ikke skjerkort driver noe som irriterer meg noe sinnsykt fordi jeg kan ikke spille noe særlig på den.

 

Finnes det noen som kan hjelpe meg? skjermkortet er ATI radeon mobility Hd 3470. trenger driveren desperat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vært inne på den siden før og prøvd alle driver installerne til Ati.

 

har og en installer pakke med alle driverne til Acer aspire 5920 med Xp som OS, men jeg må ha en egen cd/dvd med programvaren for Ati mobility radeon HD 3400 series. noe som jeg ikke har. :thumbdown:

Endret av Brannfarlig
Lenke til kommentar
har vært inne på den siden før og prøvd alle driver installerne til Ati.

 

har og en installer pakke med alle driverne til Acer aspire 5920 med Xp som OS, men jeg må ha en egen cd/dvd med programvaren for Ati mobility radeon HD 3400 series. noe som jeg ikke har. :thumbdown:

 

Har du forsøkt denne

 

post-199666-1251633178_thumb.jpg

 

Acer.no -> Service & Support -> Drivere -> Notebook -> Aspire -> Aspire 5920 G -> Endre fra Vista til XP

 

Edit: Ati tilbyr som regel ikke drivere / support for grafikkort beregnet for bærbare. Dette går via produsenten av maskinen.

 

Freddy

Endret av freddyen
Lenke til kommentar

takker dypt for den siden :D fant driver til Ati mobility radeon hd 3450(før jeg fikk vite om denne siden) og installerte den men i og med at jeg har Ati mobility radeon hd 3470 så går ikke det så bra :( men skal slette den nå og installere den driveren som egentlig hører til :D

Endret av Brannfarlig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...