rmon Skrevet 27. august 2009 Skrevet 27. august 2009 Hei, Noen som har gjort noe lignende? Noen som har erfaring med Cisco Unified Communications Solutions 7.0 -Cisco Unified CM Administration -Cisco Unified Serviceability -Cisco Unified Operating System Administration -Disaster Recovery System -Cisco Unified Reporting Under CUCM (Cisco Unified Communications Manager) så skal jeg ha en SIP-trunk fra TDC Song, ITSP. Skal også ha 10 DID nr. For å tilknyttes PSTN. Har en Cisco 7940 som jeg vil koble opp. PS: Dette er testlab, den ene er installert på en Win 2008 Web Edt. Server som kjører VMWare Server 2. Så kjøres CUCM i VMWare, OS Red Hat Enterprise Linux 4. Serveren står i Nederland.
rmon Skrevet 27. august 2009 Forfatter Skrevet 27. august 2009 Hei, Noen som har gjort noe lignende? Noen som har erfaring med Cisco Unified Communications Solutions 7.0 -Cisco Unified CM Administration -Cisco Unified Serviceability -Cisco Unified Operating System Administration -Disaster Recovery System -Cisco Unified Reporting Under CUCM (Cisco Unified Communications Manager) så skal jeg ha en SIP-trunk fra TDC Song, ITSP. Skal også ha 10 DID nr. For å tilknyttes PSTN. Har en Cisco 7940 som jeg vil koble opp. PS: Dette er testlab, den ene er installert på en Win 2008 Web Edt. Server som kjører VMWare Server 2. Så kjøres CUCM i VMWare, OS Red Hat Enterprise Linux 4. Serveren står i Nederland. Fant ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå