ollibolli87 Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Heisann folks! Det har seg sånn at noen har rygget inn i min flotte 306 mens jeg stod parkert. Vedkommende traff da høyre forlykt slikt at det ble noen stygge sprekker, som nå har utviklet seg til noen store skår. Spørmålet mitt er da; Hvor kan jeg finne mer eller mindre orginale front lykter til Peugeoten min som ikke koster flesk? Og hvor mye tror dere det vil koste å fikse dette på et verksted? Takker for svar
Magnum p.i. Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Frontlykt finner du hos en hugger. Og hvis de ikke sitter for komplisert til bytter du de selv
ollibolli87 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Skrevet 25. august 2009 Okey, høres meget kurant ut! Hvor mye tror du et huggeri tar for en slik del? Takk for svar!
Magnum p.i. Skrevet 25. august 2009 Skrevet 25. august 2009 Det ligger vel priser ute på et par av lyktene der. Jeg tipper mellom 500 og 1000 kroner, avhengig av hvor strøken du vil den skal være.
ollibolli87 Skrevet 25. august 2009 Forfatter Skrevet 25. august 2009 okey, men disse delene var nok litt for langt unna for min del. Bor i Oslo, noen steder i nærheten folk kan anbefale, som selger lykter for en billig penge. Tenkte å stikke innom mekonomen i nærmeste fremtid, der har de komplett lykt til 1600 kr, ny... ikke verst det vel?
Magnum p.i. Skrevet 26. august 2009 Skrevet 26. august 2009 (endret) Man får jo delene tilsendt i posten, da. Du kan også høre med Veng. De ligger i Gladengveien på Ensjø og leverer mye av delene til Mekonomen. Kan hende du sparer noen hundrelapper der. Endret 26. august 2009 av Magnum p.i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå