Gå til innhold

Trenger ny PC til max 6000,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå var det ingenting bortsett fra kanskje skjermkortet som var bedre på det "nye" tilbudet. Hvis du er så ubestemmelig og har problemer, så bør du kanskje bare oppsøke en venn? Kanskje han/hun kan hjelpe deg med å finne hva som er bra - dersom du ikke stoler på de forslagene du får her?

 

Jeg stoler på folket her inne... ;)

Men jeg fikk også råd om å undersøke litt før jeg kjøper. :)

Og må innrømme at jeg bare "måtte" høre hva duden i butikken sa om data'en...

Regnet nesten med at han ville selge meg noe dyrere... :p

 

Så nå tar jeg å bestiller den AMILO DESKTOP PI 3645 + en Office pakke. :)

Håper det ikke er altfor lang levéringstid.

 

 

Takker alle for tålmodighet og hjelp!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ok jeg skjønner. Det som er veldig spesielt, det er faktsik at den FS vil jeg rangere som bedre enn det tilbudet du fikk. Så du kunne faktisk ha kjøpt den i butikke til butikkpris, og allikevel gjort et bedre kjøp. Den er satt opp med dobbel så stor harddisk, litt bedre prosessor og et skjermkort som er akkurat hakket under. GTS250 er det samme som GTX9800+, og du får GT9800 som altså er hakket under. Den til Datakjeden har sikkert en noe bedre strømforsyning også. Kabinettet tviler jeg på om er mye bedre. ja du fikk rett, du ble tilbudt noe som var 2500,- dyrere, og ikke bedre.

 

Du skal også vite det at du faktisk har mye bedre rettigheter ved kjøp over internett, enn ved kjøp i butikk. Angrefrister og klagemuligheter er bedre. Faktisk kan det lønne seg å kjøpe HUS gjennom internett, uten å ha sett det engang (men det er det ikke mange som gjør) - for du har ganske mange rettigheter ved slike kjøp. Nåvel jeg får håpe at du blir fornøy, og ikke tar kommentaren om ubestemmelighet særlig tungt. De var alvorlig ment i tilfelle du faktisk trengte litt hjelp fra en venn:)

Endret av jornboss
Lenke til kommentar
Ok jeg skjønner. Det som er veldig spesielt, det er faktsik at den FS vil jeg rangere som bedre enn det tilbudet du fikk. Så du kunne faktisk ha kjøpt den i butikke til butikkpris, og allikevel gjort et bedre kjøp. Den er satt opp med dobbel så stor harddisk, litt bedre prosessor og et skjermkort som er akkurat hakket under. GTS250 er det samme som GTX9800+, og du får GT9800 som altså er hakket under. Den til Datakjeden har sikkert en noe bedre strømforsyning også. Kabinettet tviler jeg på om er mye bedre. ja du fikk rett, du ble tilbudt noe som var 2500,- dyrere, og ikke bedre.

 

Du skal også vite det at du faktisk har mye bedre rettigheter ved kjøp over internett, enn ved kjøp i butikk. Angrefrister og klagemuligheter er bedre. Faktisk kan det lønne seg å kjøpe HUS gjennom internett, uten å ha sett det engang (men det er det ikke mange som gjør) - for du har ganske mange rettigheter ved slike kjøp. Nåvel jeg får håpe at du blir fornøy, og ikke tar kommentaren om ubestemmelighet særlig tungt. De var alvorlig ment i tilfelle du faktisk trengte litt hjelp fra en venn:)

 

Jeg tar ikke kommentaren om ubestemmeligheten min ille opp. :)

Men i min vennekrets er det faktik jeg som har mest peiling på data greier....

OG DET SIER JO LITT... he-he :rofl:

De ringer for å få hjelp til å "koble opp" et tastatur...! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...