Archeron Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 (endret) EDIT: denne hører vel strengt tatt hjemme i tastatur/mus-seksjonen, så ikke den før nå jeg trenger et nytt tastatur og mus til stua/media-pcen, og da jeg bor sammen med et kvinnemenneske bør dette være någenlunde stue-/jentevennlig. jeg har fra før et Logitech IR-system med mus og tastatur på samme mottaker, med ladestasjon til musa. dette har fungerte veldig bra, men stueforholdene gjør at IR har vært vanskelig og stilt krav til hvor jeg kan sitte for å kontrollere maskinen. jeg tror derfor BT ville fungert bedre. finnes det et noe mer estetisk utseende tastatur (gjerne ala det trådløse Mac-tastaturet), gjerne med mus i samme pakke (helst med ladefunksjon), med bluetooth-tilkobling som kunne passet seg i ei stue? har litt trøbbel med å finne noe brukbart... Endret 18. august 2009 av Archeron
MirusMentis Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 jeg trenger et nytt tastatur og mus til stua/media-pcen, og da jeg bor sammen med et kvinnemenneske bør dette være någenlunde stue-/jentevennlig. jeg har fra før et Logitech IR-system med mus og tastatur på samme mottaker, med ladestasjon til musa. dette har fungerte veldig bra, men stueforholdene gjør at IR har vært vanskelig og stilt krav til hvor jeg kan sitte for å kontrollere maskinen. jeg tror derfor BT ville fungert bedre. finnes det et noe mer estetisk utseende tastatur (gjerne ala det trådløse Mac-tastaturet), gjerne med mus i samme pakke (helst med ladefunksjon), med bluetooth-tilkobling som kunne passet seg i ei stue? har litt trøbbel med å finne noe brukbart... Har selv logitech diNovo edge. høy waf faktor, og ganske godt å bruke/skrive med. Eneste jeg savner er numerisk tastatur.
torkjell82 Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Bruker ett "Logitech diNovo Keyboard for Notebooks" som er ganske likt "logitech diNovo edge" bortsett fra at medie kontrollene og muspadden på siden er byttet ut med et numpad. "for notebooks" versjonen er dog trådløs og ikke bluetooth, men har aldri hatt problemer med avstand/tilkobling. Gjorde også en kjapp test her nå og alle trykkene komm igjennom ifra et rom med to vegger imellom tastatur og maskin. Døra var også lukket og omtrent 6-7meters avstand. Ellers er det AA-batterier, men har enda ikke byttet de og har hatt tastaturet siden jul. Utrolig bra design og tastene bråker også lite, noe som jeg tror dama er glad for Mangler dog en okei mus som ikke sier klikk for hvert trykk, noe som hun hater.
CorporalClegg Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 logitech diNovo edge/ andre i diNovo-seriene er nok et veldig godt valg.
Archeron Skrevet 18. august 2009 Forfatter Skrevet 18. august 2009 høres ut som det er dinovo som er tingen for meg da. takk, skal sjekke ut de forskjellige. grunnen til at jeg er litt skeptisk til IR er at jeg har en et Logitech MX700-sett med tastatur og mus. det funker perfekt i fri bane, men det skal ikke mye til før signalene streiker. kan være nok å sette mottakeren bak skjermen/tven, eller ha tastaturet på et bord med en liten sofarygg i veien, så funker ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå