lillio Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Etter at jeg hadde noen problemer med pcen og fikk en venn som er flinkere med pc enn meg til å fikse den og oppgradere den til Windows 7 har ikke Sims 3 spillet mitt fungert ordentlig. Det lar meg spille i et halvt minutt før skjermen blir helt sort, uten at pcen skrur seg av. Noen ideer om hva det kan være, og eventuelt hva jeg kan gjøre med det?
toy_man Skrevet 19. august 2009 Skrevet 19. august 2009 Og han som fikset pcen de var så flink at han installerte alle drivere du trengte? Du kan -> Finne ut hva slags skjermkort du har og oppgradere driveren til windows7 driver. Hvis du gjør det og det fortsatt ikke er noe forskjell. Kan du prøve å kjøre sims 3 i windows XP komp mode. For å kjøre i comp mode - Høyre klikk på iconet - Velg properties - Trykk på compatibility - Trykk på compatibility mode - Velg windows XP (service pack 3) eller vista (hvis du vil kjøre det i vista) Og se om det kan hjelpe.
lillio Skrevet 22. august 2009 Forfatter Skrevet 22. august 2009 Takk for svar ! Jeg har prøvd begge deler, men har dessverre fortsatt det samme problemet
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Prøv også å høyreklikke på og velg "Run as administrator" / "Kjør som administrator".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå