spanks Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Hei jeg er team leder for det nylig dannete kinetic cs:s teamet. vi leter fortsatt etter spillere som kan hjelpe laget vårt. Det er noen ting/erfaringer du må ha før du kan bli med: -deltatt i tidligere klaner -spilt kamper(5on5) -skal helst være mid skilled -kunnskap om ventrillo -du må være aktiv på forum og vt. teamet er et matche team som skal bla. bli med i ESL turneringer. hvis dette virker fristene legg inn en søknad på www.kinetic-gaming.org NB!: det er kun 8 plasser totalt, fordelt over 2 teams med 1 team leder på hvert team! MVH. Spanks
sigurd731 Skrevet 18. august 2009 Skrevet 18. august 2009 Hei jeg er team leder for det nylig dannete kinetic cs:s teamet. vi leter fortsatt etter spillere som kan hjelpe laget vårt. Det er noen ting/erfaringer du må ha før du kan bli med: -deltatt i tidligere klaner -spilt kamper(5on5) -skal helst være mid skilled -kunnskap om ventrillo -du må være aktiv på forum og vt. teamet er et matche team som skal bla. bli med i ESL turneringer. hvis dette virker fristene legg inn en søknad på www.kinetic-gaming.org NB!: det er kun 8 plasser totalt, fordelt over 2 teams med 1 team leder på hvert team! MVH. Spanks Hei kunne tengt meg å joinë går utifra at det er en tryout heter sigurd731 om dere er intrissert .Det er bare å Pm meg ¨på steam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå