creativ Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 (endret) Hei jeg skal kjøpe pc nå snart så fant jeg denne til 5 k. : http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10394 Bara at jeg har konfiguert på den litt jeg har tatt det billigeste hovedkortet dette: MSI P6NGM-FD, nForce-630i+GF7100, m-ATX Socket-775, DDR2, DVI, GbLAN, PCI-Ex16 [info] og så har jeg valgt 4 g ram så har jeg tatt prosessoren med 2.93 ghz og så har jeg tatt ett litt bedre skjermkort det som er rett over det som er valgt: HIS Radeon HD 4850 512MB GDDR3 PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDMI Lurer på om det er et bra oppsett? eller om jeg skulle tatt noen andre ting. skal være till spilling, gta 4 , crysis og kansje noen kommende spill Takker for svar ! Endret 16. august 2009 av creativ
Hunex Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Tror nok GTA IV ville likt en quad prossesor bedre en den du har valgt.
creativ Skrevet 16. august 2009 Forfatter Skrevet 16. august 2009 Tror nok GTA IV ville likt en quad prossesor bedre en den du har valgt. Prisen skal være maks 5.5 k . men ville denne pcen dratt spille greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå