WuuWuu Skrevet 15. august 2009 Skrevet 15. august 2009 (endret) Hallais.. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny pc, men er litt usikker på et par ting så håpte dere kunne gå gjennom lista og se om det er noe som eventuelt ikke passer sammen eller om det er noe dere mener jeg burde skifte ut På forhånd takk https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=102830 Edit: Brukes hovedsaklig til gameing Endret 15. august 2009 av WuuWuu
jornboss Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 (endret) Det er vanlig å bruke 2-kanals minne i andre systemer enn socket 1366. Feks da 2X2GB DDR3 evt 4X2GB DDR3 ram. Ellers har jeg ike noe å utsette på system-forslaget. Kanskje en DVD-spiller? Endret 16. august 2009 av jornboss
WuuWuu Skrevet 16. august 2009 Forfatter Skrevet 16. august 2009 Det er vanlig å bruke 2-kanals minne i andre systemer enn socket 1366. Feks da 2X2GB DDR3 evt 4X2GB DDR3 ram. Ellers har jeg ike noe å utsette på system-forslaget. Kanskje en DVD-spiller? Hmm, må si jeg ikke skjønte all verden av det der :s Burde jeg bytte ut rammen eller bare kjøpe mer ? Har en dvd spiller i den maskinen jeg har nå som funker godt nok
jornboss Skrevet 16. august 2009 Skrevet 16. august 2009 Ja til den her evt. 2 kanals betyr bare at det passer med to evt fire, ikke tre brikker - uten at det er noe krise å bruke 3....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå