Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bluecom -Erfaringer? Kjappe?


Anbefalte innlegg

Fra 11.06 er Bluecom ADSL tilgjengelig på min sentral, og derfor lurer på hvor raske disse er til å levere linja. (dvs, hvor lang leveringstid har dem til vanlig?)

 

Er Bluecom bra? (med tanke på hastighet i forhold til oppgitt hastighet og ping)

 

- Takk :D

 

(skal ikke ha montør)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tele2 er jo ikke noe dårlig alternativ mht pris/ytelse, skal man tro dette: http://www.itavisen.no/art/1300925.html

 

Ellers er jeg svært fornøyd med BlueCom. Har brukt dem i litt over et år, og "nede-tid" har nesten ikke forekommet. Det har hendt at hastigheten har vært dårlig til tider - visstnok pga. "grums" i min lokale sentral, men supportavd. har sørget for at dette har blitt fikset veldig raskt ved henvendelse.

 

Mvh

skamor

Lenke til kommentar

bluecom er raskere enn det du betaler for ,, man får den linjen man skal ha ,, dem kan vere litt trege fra du bestiller adsl til du får det ,, men dem har gode supportavdelinger ,, med bluecom får du mange ip'er men hos telenor må du share internett via en pc . men bluecom funker fett hos meg i hvertfall bluecom skulle kansje ha hatt litt bedere ut linje på 700 linja dems det er bare 128

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...