Gå til innhold

[Løst]rot med iPhone-software/Categories! trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg jailbreaka min iPhone 3G i høst. alt funket kjempebra, og jeg fikk lagt inn endel fine applikasjoner. blant annet Categories og Bossprefs som funket perfekt, men skulle vise seg å bli en skummel kombinasjon...

jeg la nemlig alle konfigurasjons-apps i en egen Config-mappe i Categories før jeg deaktiverte dem fra selve iPhone-"skrivebordet" i Bossprefs. alt ble veldig ryddig og fint. men når en av de større firmware-oppgraderingene kom i vinter tenkte jeg meg ikke om og valgte å oppgradere telefonen. da forsvant selvfølgelig jailbreakinga, og både Categories, med alle mappene, og Bossprefs forsvant såklart.

problemet: nå har jeg jailbreaka min iPhone 3G 3.0.1 igjen. men når jeg gjør det kommer ikke Cydia- og Installer-ikonene opp på skjermen! slik det virker på meg så er det som om de to ikonene fremdeles er deaktivert av Bossprefs, siden de skulle ligge i Categories-mappa mi, og og dermed ikke kommer frem! er dette mulig? jeg ser også i Appstore at det dukker opp og lastes ned oppdateringer til Apps som jeg vet jeg hadde før, men som ble lagt i Categories-mapper og forsvant når jailbreaken forsvant. disse får jeg heller ikke re-installert, fordi iTunes tror jeg forsatt har dem på tlf'n. dvs, de er kanskje der også, men ikonene er borte! når jeg mangler Cydia er det liksom ikke så lett å få tilbake Bossprefs for å få sjekka og evt retta opp i dette.

er det noen som vet hva jeg kan gjøre? dette er utrolig irriterende.

Endret av Archeron
Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen kjappe søk på google ga endelig løsningen!

utrolig nok funket dette:

- innstillinger

- generelt

- restriksjoner

- aktivere restriksjoner

- angi passord

- deaktivere restriksjoner

VIPS! var alle programmene tilbake! sykt enkelt, og merkelig, men det funka :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...