Gå til innhold

LG Arena KM900 - utenlandsk versjon


Jess

Anbefalte innlegg

Noen som har kjennskap til om det er mulig å kjøpe LG Arena i utenlandsk språkdrakt og få denne endret til norsk seinere. Ser nå at Pixmania i skrivende stund har den til 2.849,- men opplyst å være med meny på engelsk, tysk, fransk, nederlandsk, portugisisk, turkisk og spansk...

 

Vil en oppdatering av software/firmware hjelpe på problemet? Noen som har forsøkt seg? Erfaringer?

 

Takker på forhånd for all tilbakemelding.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Noen som har kjennskap til om det er mulig å kjøpe LG Arena i utenlandsk språkdrakt og få denne endret til norsk seinere. Ser nå at Pixmania i skrivende stund har den til 2.849,- men opplyst å være med meny på engelsk, tysk, fransk, nederlandsk, portugisisk, turkisk og spansk...

 

Vil en oppdatering av software/firmware hjelpe på problemet? Noen som har forsøkt seg? Erfaringer?

 

Takker på forhånd for all tilbakemelding.

 

 

Jeg kjøpte min i Hong Kong. Og der er det svensk og dansk. Norsk e visst ikke pop nok til å være med i telefonen :p.

 

Uansett så er det mulig å installere en europeisk firmware på den og dermed bytte språk, tingen er at jeg vet ikke om det innholder norsk språkmeny på dem. Men om det skulle oppstå feil under firmware update eller at du ikke er norsk på den kan du alltid factory reset LG'en slik at den går tilbake til sitt opprinnelig firmware, og så prøve deg fram med en annen firmware ( For det finn en lang liste av dem )

 

Jeg har selv ikke prøvd dette da jeg ikke vil risikere å miste koreansk og kinesisk tegnsett siden jeg benytter meg av dem.(jeg kan jo alltid kan factory reset den :p)

Endret av vong10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...