SirAmp Skrevet 11. august 2009 Skrevet 11. august 2009 (endret) Hei! jeg trenger hjelp til å finne et SATA kontrollerkort, jeg skal bruke det med et Asus Maximus Formula, og på sikt win 7. -minimum støtte for 2 disker, helst fler -driverstøtte i win 7 -pris er mindre viktig hvis jeg har utelatt noe info er det bare å spørre! Endret 12. august 2009 av SirAmp
SirAmp Skrevet 17. august 2009 Forfatter Skrevet 17. august 2009 Tar sjangsen på å bumpe. er det noen som kjører Win 7 Beta eller RC som har fått en SATA kontroller til å virke?
froggyler Skrevet 17. august 2009 Skrevet 17. august 2009 Jeg kjører et Asus A8V med et SIL3124 basert SATA kontroller kort (4 porter) som virker utmerket med Windows 7, jeg måtte laste inn driverne fra CD'en som fulgte med. Handlet på eBay da ingen norske nettbutikker hadde noe inne.
SirAmp Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Skrevet 20. oktober 2009 IOM at jeg fortsatt lurer på dette og Win7 nå har vært tilgjengelig en stund tar jeg sjangsen på å bumpe
johome Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Siden ingen her har giddet å svare, foreslår jeg at du poster i Lagringsmedier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå