Gå til innhold

Er det en telefon som har disse egenskapene,...... ?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en mobil telefon som har disse egenskapene :

 

Jeg ønsker meg en liten telefon med kamera hvor linsen er beskyttet når den ikke er i bruk. Minimum 2 mega pixels.

 

Og så vil jeg kunne ha den i beltet, uten at den skal føles i veien. Det vil si at aller helst bør telefonen kunne ha ett belte-clips direkte på seg, uten at en skal måtte anskaffe ett hylster eller en veske, som jo gjør mobilen unødvendig stor.

 

En annen viktig ting er at jeg må kunne kaste ett blikk bort på mobilen for å se om det har vært oppringinger eller meldinger. På den jeg har nå må jeg trykke på noen knapper for å sjekke det, og det synes jeg er skikkelig dårlig.

 

Hvis den har GPS, så må GPS delen kunne slåes av for å spare strøm, og den må også kunne brukes med kart som en kan laste ned over vanlig internett (samme som for bil gps'r f.eks.), har ingen planer om og betale $$$ for mobil nedlasting av kart on the fly.

 

En standby tid på ca en uke er ønskelig.

 

Sync mot outlook 2000 kan heller ikke skade.

 

Egentlig er min gamle T28i helt o.k fortsatt, den mangler bare kamera. Men nå er vesken helt utslitt, og ser ikke ut til at det er mulig å få tak i ny veske, så da får jeg kanskje kjøpe ny mobil med veske eller beltefeste, i stedet :-)

 

På forhånd takk for råd :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...