hellblazer91 Skrevet 9. august 2009 Skrevet 9. august 2009 Er ute etter en ny bilstereo til rundt 1500,- har denne i tanken: http://www.bilstereo.no/m/shop/?produkt=39...;id=&vn=736 Noen som kan finne en bedre spiller enn denne til rundt samme pris? Eller er denne spilleren en spiller jeg burde satse på? Noen egenskaper spilleren bør ha: Usb-støtte, Ipod-kontroll, ID3-tag(mp3tekst)
cossiemk1 Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Det der er en helt kurrant spiller, men skal du ha forsterkere og sub osv senere, så har den spilleren kun 1 rca utgang
hellblazer91 Skrevet 23. august 2009 Forfatter Skrevet 23. august 2009 okei :!: Men jeg trenger da ikke mer enn 1RCA utgang om jeg skal koble til en forsterker også en sub senere vel?
SteffenMA Skrevet 23. august 2009 Skrevet 23. august 2009 Stemmer det ja. Du kan fint koble opp forsterker på den spilleren der. Men hvis du har planer om flere forsterkere senere, må du vel antagligvis ha en litt dyrere spiller. Men hvis du kobler det helt enkelt, som feks et frontsett eller bakhøytalere, så kobler du disse på spilleren og subben til en forsterker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå