Gå til innhold

Sony Ericsson W995 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, når man "tapper" litt på knappene eller skjermen, så er det tydelig at den ikke er helt kompakt. Akkurat som øverdelen slår litt mot underdelen.. Er det slik det skal være?

Tror dette er vanskelig å bedømme, det blir subjektivt ... Har samme telefon, og jeg kan vel også ane at fullstendig "kompakt" er den ikke, og tapper jeg på overdelen så kan jeg jo se en ørliten bevegelse og kan klare å frembringe en liten klikkelyd. Men i mine øyne er ikke dette noe problem, ikke plagsomt i det hele tatt.

 

Er det i det hele tatt mulig å lage en slide der det overhodet ikke forekommer ørlite bevegelse eller frigang mellom to deler som skal gli under / over hverandre?

Lenke til kommentar
Hei

Samboeren min fikk i dag en W995 i bursdagspresang av undertegnede. Vi stussa begge på at skjermdelen av telefonen (altså den som skyves opp) virker litt løs når den er oppskjøvet. Altså, når man "tapper" litt på knappene eller skjermen, så er det tydelig at den ikke er helt kompakt. Akkurat som øverdelen slår litt mot underdelen.. Er det slik det skal være?

 

Mvh

Fredrik

 

Har nå snakket med moobi, skal få sende inn telefonen...

 

Dette er feilene som ble oppdaget første dag:

Slideren virker løs

Telefonen hang seg

Høytaleren kobler ut midt i samtalen, slik at man bare hører skurr..

Lenke til kommentar
Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger?

 

Har nå fått min fjerde tlf fra Moobi. Denne har ingen slark og har god lyd. 1 av 4 som er tilfredsstillende er for dårlig.

Lenke til kommentar
Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger?

 

Har nå fått min fjerde tlf fra Moobi. Denne har ingen slark og har god lyd. 1 av 4 som er tilfredsstillende er for dårlig.

Jeg selger mobil og har selv W995 det første jeg gjorde er og oppdatere den.

jeg Anbefaller alle og oppdatere den med en gang dere for telefonen fordi det er masse barndoms feil med telefonen

Lenke til kommentar
Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger?

 

Har nå fått min fjerde tlf fra Moobi. Denne har ingen slark og har god lyd. 1 av 4 som er tilfredsstillende er for dårlig.

Jeg selger mobil og har selv W995 det første jeg gjorde er og oppdatere den.

jeg Anbefaller alle og oppdatere den med en gang dere for telefonen fordi det er masse barndoms feil med telefonen

 

hvor sjekker man firmware og hvor laster du ned oppdatering ?

Lenke til kommentar
Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger?

 

Har nå fått min fjerde tlf fra Moobi. Denne har ingen slark og har god lyd. 1 av 4 som er tilfredsstillende er for dårlig.

Jeg selger mobil og har selv W995 det første jeg gjorde er og oppdatere den.

jeg Anbefaller alle og oppdatere den med en gang dere for telefonen fordi det er masse barndoms feil med telefonen

 

hvor sjekker man firmware og hvor laster du ned oppdatering ?

Lenke til kommentar
Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger?

 

Har nå fått min fjerde tlf fra Moobi. Denne har ingen slark og har god lyd. 1 av 4 som er tilfredsstillende er for dårlig.

Jeg selger mobil og har selv W995 det første jeg gjorde er og oppdatere den.

jeg Anbefaller alle og oppdatere den med en gang dere for telefonen fordi det er masse barndoms feil med telefonen

 

hvor sjekker man firmware og hvor laster du ned oppdatering ?

Meny>Instillinger>Generelt>Oppdateringstjeneste>Programversjon

Lenke til kommentar

Måtte også levere inn 3 ganger. De 3 første jeg fikk fra Moobi var helt nye. Den fjerde stod det i papirene jeg fikk med at den var ny, men forseglinga var brutt og det var satt på ny forsegling utenpå. Tilbehøret var ikke innpakket i plast så det var tydelig at noen andre har hatt den før meg. Ved bruk av bluetooth ble den gjenkjent som Sten. Men tlf. var helt fri for slark og lyden ved samtaler var god og kan ikke finne noen andre feil med den så jeg gidder ikke å sende inn igjen og beholder denne.

Lenke til kommentar

Prøv og koble til w995 til pcen og kjør oppdateringer via pc.

Jeg gjor det med en w715 på jobben da var plutselig oppdaterings filen større en det som den viste på oppdateringstjenesten. det er drit og sende den inn tar lang tid og dere får utlevert en chipa telefon som låne telefon. Den med at man ikke hører noe i andre enden er kjent feil. men kjør alt av oppdateringer via pc før dere leverer den inn, slipper dere 2-3 uker ventetid med chipa tlf

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk min SE w995 igår. lurer på et par ting anngående ringe. når det ringer er det en enkel funksjon som kan få den samtalen til lydløs. leser hos SE noe med å dra fingeren over kameralinsen men må aktivere bevegelsessensoren. gjelder dette på denne telefonen og hvor evt aktiverer jeg den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk min W995 som erstatning for min C905 for ca en måned siden, og er måtelig fornøyd. og har på den tiden rukket å gremme meg over et par-tre ting:

 

- slark i hengsler

- savner muligheten for å overstyre hvilken tilkobling forskjellige applikasjoner skal bruke jeg ønsker ikke at mobilen skal koble til gprs i hytt og vær ved feks synkronisering, og dette var løst mer elegant på C905.

- savner også den gummierte overflaten på C905 (sklir ikke så lett ut av hånda / av glatte overflater da..) - og lurer på om noen har erfaring/anbefaling med gummiert / silikon batterideksel e.l til W995.

 

D

Lenke til kommentar

Har hatt min W995 i en uke, og er godt fornøyd. Ikke noe slark, eller andre problemer.

Mitt største "irritasjonsmoment" er at de små søte animasjonene som min K750 og W890 kunne sende i SMSer, ser ut til å ha forsvunnet på både W995 og W715? Når jeg får sms fra dama så vises de som på min gamle W890, men jeg får ikke til å sette inn slike animasjoner i smser jeg skriver?

Er det noen måte å få tilbake disse på? :)

Lenke til kommentar
Mitt største "irritasjonsmoment" er at de små søte animasjonene som min K750 og W890 kunne sende i SMSer, ser ut til å ha forsvunnet på både W995 og W715?

Mener de skal være der! Når du har meldingsskjermen oppe, ser du at du har en menylinje nederst i skrivevinduet. Klikk en gang ned på styrehjulet så menylinjen blir markert, deretter klikk en gang til høyre, - der har du valget "Legg til animasjon". Voilá! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...