Gå til innhold

[Løst]Kortslutting i PS3?


Hvadankan

Anbefalte innlegg

Jeg satt i dag å så på tv, mens min PS3 stod tilkoblet i "standby"-modus. (rødt lys i power).

Brått hører jeg en klikkende strømrelatert lyd fra området hvor min PS3 er plassert, og strømmen forsvinner på den kretsen.

 

Etter dette testet jeg alle tilkoblingene mine en etter en, og det viser seg at det er PS3'n som forårsaket kortsluttningen.

 

Hver gang jeg prøver å koble PS3 inn i veggen etter dette, så forårsakes det en ny kortsluttning.

Det er ikke noe iveien med strømkabelen, den er sjekket.

 

Hva kan være problemet? Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd PS3-en i andre rom?

 

Yes, har prøvd den på andre kretser og det oppstår samme problem. Kan utelukke at det er noe med den kretsen. Dette er nok kun relatert til PS3'n.

 

Kan hende det er noe kalt med strømforsyningen til selve PS3'en din, hadde ett lignende problem på en annet apparat. Da var det noe galt med strømforsyningen til apparatet :S

Lenke til kommentar
Har du prøvd PS3-en i andre rom?

 

Yes, har prøvd den på andre kretser og det oppstår samme problem. Kan utelukke at det er noe med den kretsen. Dette er nok kun relatert til PS3'n.

 

Kan hende det er noe kalt med strømforsyningen til selve PS3'en din, hadde ett lignende problem på en annet apparat. Da var det noe galt med strømforsyningen til apparatet :S

 

 

Skal levere den til Elkjøp i morgen etter jobben. Mistenker strømforsyningen selv. PS3'n er vel rundt 2 år gammel. Kommer liksom til å nekte for å betale noe ettersom dette har kommet av seg selv. Noen som kan peke på noen kjøpslover for meg?

 

Jeg hadde skjønt det om jeg hold på med PS3'n aktivt i det øyeblikket dette skjedde, men når det skjer tilfeldig når den står i standby, så mener jeg at det er en fabrikkfeil.

Lenke til kommentar
2 års garanti å 5 år reklamasjon. Problemet ditt er vel en reklamasjon

 

Takk for denne. Håper på å få reparert denne så snart som mulig, da jeg har kun en Wii stående igjen her :p:D

 

Da var PS3'n levert til Expert. Viste seg også at jeg hadde forsikring på den også :D (noe jeg aldri pleier å betale for)

 

Dette ordner seg uansett :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...