Gå til innhold

Bussrute, Voll Studentby -> Trondheim Sentralstasjon


taKenzZz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Buss nr 5 går fra Dragvoll, via Voll og Gløshaugen og til Sentrum. Går hvert 10. minutt frem til ca. kl 18.

Fra og med overneste uke. Nå er busselskapet i sommersløvemodus og har langt lavere frekvens fram til da.

 

Men gled deg til du kan ta nummer 5 daglig. Du kommer til å oppdage at 5 går så ofte at du ikke trenger tenke på bussruter og slikt når du skal ta den bussen.

 

Jeg synes det er lettest å ta nummer ni og gå av på dokkparken. Da slipper du å bytte buss. Alternativet er nummer fem ned til Samfundet og gå på nummer 46 som stopper ved sentralstasjonen.

Det er vel cirka like langt fra Dronningens gate (hvor nummer 5 stopper) som fra Dokkparken til sentralstasjonen? Og nummer 5 har fordelen av at den går oftere enn 9.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
Buss nr 5 går fra Dragvoll, via Voll og Gløshaugen og til Sentrum. Går hvert 10. minutt frem til ca. kl 18.

Fra og med overneste uke. Nå er busselskapet i sommersløvemodus og har langt lavere frekvens fram til da.

Fra mandag av har den avgang fra Dragvoll hvert 10. minutt i perioden 06:25 - 16:55 og Dronningens gate 07:00 - 17:10.

 

Fra og med mandag 17. august er det frem til hhv. 19:20 og 18:35, hvert 20. minutt etter dette

Lenke til kommentar
Buss nr 5 går fra Dragvoll, via Voll og Gløshaugen og til Sentrum. Går hvert 10. minutt frem til ca. kl 18.

Fra og med overneste uke. Nå er busselskapet i sommersløvemodus og har langt lavere frekvens fram til da.

Fra mandag av har den avgang fra Dragvoll hvert 10. minutt i perioden 06:25 - 16:55 og Dronningens gate 07:00 - 17:10.

 

Fra og med mandag 17. august er det frem til hhv. 19:20 og 18:35, hvert 20. minutt etter dette

Ok, jeg så vel ikke godt nok etter. Det ser ut som om rute 5 er unntaket fra regelen om sommerruter. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Tar du niern og går av på Nova kino, er det kortere enn med femern og gåing fra Dronningens gate.

 

Jepps, Nova Kino er mye nærmere enn Dokkparken, selv om det kanskje ikke skulle virke sånn. :)

Lenke til kommentar
Har fått beskjed om at jeg må møte opp "bak Hovedbygget Gløshaugen tirsdag 11. august". Skal jeg da ta bussen til Gløshaugen Syd eller Gløshaugen Nord?

Gløshaugen Nord. Bare følg strømmen av nye studenter, det vil være tusener av andre i din situasjon på imm-dagen.

Endret av A-Jay
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...