ungkar1 Skrevet 7. august 2009 Skrevet 7. august 2009 hei. dette er en guide om hvordan å få igjen en hacked steam bruker om du har kjøpt det i butikken. jeg lager denne guiden pga. min bruker ble det og jeg syns det var vanskelig å skjønne. så håper dette hjelper noen av dere uheldige personer 1. gå til: steam support 2. du må logge deg inn på steam support. om du ikke har bruker lager du en... det trenger ikke å være med sammenheng med din steam bruker. 3. oppe i venstre hjørne står det: ask a Question, trykk på den linken (du må være logget inn for å se ask a question) bilde: 4. - skriv inn hijacked steam account i subject. - velg Account Questions > Hijacked or stolen account i category. - e-posten er fylt ut med den du registrerte brukeren din med(den brukeren du har på steam support) - skriv inn ditt steam bruker navn, i steam account name - i cd-key skriver du cd-keyen til spillet som hører til steam brukeren din. bilde: 5. i "your question" boksen skriver du dette: ditt bruker navn. det nye passordet din e-post addresse account games: her skriver du dine spill på brukeren din. eks: Counter Strike: Source Half-Life 2: Deathmatch Half-Life 2: Lost Coast Day of Defeat: Source cspromod beta portal: first Slice det kan ende det passordet du skriver ikke fungerer, men du får et passord på mailen. husk å ha en linje imellom hvert spill/annen info 6. du kan ta bilde av cd-keyen som et ekstra bevis. 7. trykk på submit Question nå venter du bare på en e-posten fra steam. det kan ta mellom 1-5 dager. tok 23 timer hos meg dette er min første guide så håper den er overskikkelig og hvis ikke si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå