froggen Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har oppgradert 1 citrix server fra office 2003 til 2007. Nå ønsker jeg at alle klientene som logger seg på den defalut skal lagre i .doc. Standard for 2007 er jo .docx. Jeg endret til .doc på word innstalasjonen på citrix sever. Når jeg åpner word på citrix server, er .doc blitt standard. Men når brukerne logger seg på står den fortsatt til .docx. Er det noen her som vet hvordan brukerne kan få denne endringen også ? Vil helst slippe og logge på alle brukerne på citrix og endre manuelt der. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Har ikke prøvd sjøl, men er ikke dette noe du kan stille inn via Group Policy? Du må riktignok laste ned adm filer for Office 2007 da, men tror det skal være et valg der. Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc178949.aspx Lenke til kommentar
froggen Skrevet 9. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://technet.microsoft.com/en-us/library/cc178949.aspx så bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå